10 veckor

Nu har det gått 10 veckor sen bantningen startade och nu går det lite trögt men ändå framåt. 
Jag har inte börjat med någon direkt motion men det får jag komma igång med snart! Jag har iaf gått ner 10.5 kg men det har varit 2 sega veckor med lite för mkt slarv. Men på söndag är det dags att ta tag i det på allvar igen!
Jag har ju ändå ca 20 kg kvar :-/ 
Nu har jag börjat jobba också så nu är vardagen igång på riktigt men i sommar väntar 8 veckors ledighet!
Det nya jobbet känns kanonbra! Det är verkligen kul och arbetskamraterna är underbara. Jag har bara jobbat 2 veckor men jag har kommit in i arbetet fort så det känns kanon!
 
Barnen växer. Elsa går nu och har gjort sen 2 veckor tillbaka ungefär. Dagis går jättebra förutom att hon blir väldigt ledsen när man lämnar henne. 
Maja är lite enveten som vanligt men hon har verkligen sina underbara stunder också. Just nu är det väldigt mkt NEJ och jag vill inte. Men det är väl sånt som ingår när man skaffar barn.. 
 
Just nu vilar E och M sitter och kollar på lilla prinsessan på Netflix. 
 
Ha en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0