Onsdag

Lite bättre väder idag än igår men fasen va det blåser.
Blev en kort power walk imorse för vi höll på att blåsa bort både ja å Elsan.
Väntar på att få gå och hämta Majsan så vi kan mysa lite.
Fick ett samtal innan som gör mig lite hmm pirrig. Så vi får se vad detta leder till. Det handlar iaf om jobb så mkt kan jag säga. Men inget är bestämt utan bara pratat om, så mans ka inte hoppas för mkt.
Usch imorgon ska jag till tandläkaren! Jag vill verkligen inte, har inte varit där på 3 år :/ Men va dum man är igentligen. A jag hoppas dom är snälla mot mig iaf. Sen imorgon eftermiddag ska M till tandläkaren så det blir ett jädra flängande dit. Vi får la se om hon öppnar munnen...
Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0