Lördag

Godmorgon! 
Jag kan ju börja med att jag köpte vagnen, ska hämta den kl 11.
Ska bli väldigt spännande och se hur detta går. Jag hoppas jag kommer gilla den iaf. 
Vi va uppe på babyproffsen igår och provade en så jag skulle bli mer säker. Jag va rädd för att hon skulle se så liten ut men det va absolut inga problem. 
Men sen får jag väl se hur hon klarar det, men hon är van vid mkt rörelser och händelser då hon suttit endel i bärsele och även framåt i p&ten.
Man ska nog inte tänke så mkt på vad alla andra säger utan prova själv...
 
Ja idag är det somsagt lördag och jag ska ha lite egentid med M. Tänkte först att vi kunde åkt hela familjen till liseberg men min tråkiga karl ville såklart inte...
Så jah och M får ta och hitta på nåt annat. 
 
igår hade vi lite kräftskiva med Frida och Mika.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0