skärpning skärpning

Ja jag får aktiskt ta och skärpa till mig med bloggningen nu! Inte kul för er som läser att bara se samma gamla inlägg.
Så a här är jag nu igen!
Vi har flyttat in i huset och bott här 2 veckor nu, det är fortfarande kaos och allt är inte klart.
Men nu är iaf stora garderoben/datarummet klart så nu kan jag börja packa upp lakan, handdukar mm somska in där.
Fönsterbrädor har kommit upp med så det börjar faktiskt se ut som ett hem. Ett hem utan soffa och soffbord! 4Veckor kvar tills soffan kpmmer så vi får bråka om gungstolen lite till. Tur att barnen har mkt att sitta i iaf.
Ja hur är det med barnen då? Jo maja är väl ungefär som vanligt, hon hade feber i förgår och vattenbajs igår så jag trodde hon hade magsjuka men det va det nog inte för hon har inte bajsat sen igår morse. A vi får la se.
Elsa mår bra och börjar bli mer mä nu. Hon är en glad liten skitunge somgnäller väldigt sällan.
Igår satt hon i son babysitter i ca 1,5 timmar och bara kikade runt och pratade. Hon är så go våran lilla.
Båda våra är goa såklart.
Hon har vänt sig också från rygg till mage, stora tjejen.
Maja börjar tycka att Elsa är mkt rooligare nu när hon börjar prata och flina lite mer.
Maja är världens bästa storasyster!
Idag skulle vi igentligen till leos med Maria och Zara men vi hoppas det eftersom M va dålig igår och jag inte är säker på vad det va.
Så vi får fixa hemma istället!
Nu fick ni er en liten uppdate iaf. Hade velat skrova mer men så drygt att skriva från mobilen.
får skriva från datorn lite senare såbjuder jag på lite bilder också.
Sååå tråkigt att läsa en blogg utan bilder.
pussåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0