Valda tapeter

Hejsan svejsan!

Underbara fredag idag och vi är hemma och städar och tvättar vilket verkligen behövs!
Skönt att det bara va 4 maskiner tvätt så det går fort.
Lunch om en liten stund men vad ska jag laga tro? och vad ska vi äta ikväll?
Vi äter alltid samma här hemma eller har några maträtter som det alltid blir. Kött med klyftpotatis eller hemmagjorda pommes, tacos, potatisgratäng, kyckling. att det ska vara så svårt att komma på nåt nytt. Vad brukar ni äta?

Tapeter till lekrummet blir:

Tycker den är riktigt snygg och ovanlig så det blir nog coolt och jag hoppas att tjejerna kommer gilla den lika mkt som jag.

I deras rum så blir det en lite mer diskret:

Men vet inte om vi ska ha det med rosa och vita ränder istället.

I hallen et jag precis vad jag vill ha men den hade utgått men fanns på rea men hon vist inte om just den tapeten fanns kvar men det vet vi senare idag.
 
Finns inte den så har vi hittat en annan:

Detta blir en fondvägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0