Tisdag

Godmorgon.
Idag är det tisdag och det regnar ute, tråkigt.
Elsan käkar lite och sen hoppas jag på att hon vill sova en stund till för jag är såå trött.
Annars så ska vi hämta Majsan som vanligt vid 12 sen ska vi ner till stan och fika med Madde och Didgon, och det blir väl en runda på stan mä skulle jag tro. Såg att presentknallen hade halva priset så där skulle man kanske gå in.
Annars så händer det inte så mkt idag.
Imorgon är det bvc och bankmöte så då har vi fullt upp. Vi får ju huset på mpndag med å jag längtar såå mkt nu.
Tapeter är beställda så nu kan jag inte ångra mig, men det kommer bli skitbra.
Har ni deklarerat förresten? Vi gjorde det igår och fick en väldig överraskning! Vilket passar väldigt bra nu iom husköpet.
Lite om våran lilla tjej:
Hon är hur snäll somhällst och växer så det knakar. sist på bvc vägde hon 4280g och va 53,6 cm lång.  Så det blir spännande att gå dit imorgon och se hur stor hon blivit.
För ca 2 veckor sedan började hon få son fruktansvärd magknip på kvällen, hon skrek och skrek, spydde kaskad kräknongar för hon fick för mkt mat. Men nu har vi käpt minifomdroppar och ger henne det och jag vet inte hur fort det verkar men kvällen igår va jelt annorlunda. inget skrik och magknipet va borta. Så nu hoppas vi på att detta hjälper. Det gör så ont i mig när hon har ont.
Nu ska vi sova en stund till.
Ha en mysig tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0