Tapeter

Ja nu är det bara 2 veckor kvar tills vi får huset så idag har vi varit och snabbkikat på lite tapeter. Kollade speciellt till barnens lekrum där vi nog är överens om att det blir en randig tapet. Men det finns ju sjukt mkt att välja på.
Vi vill inte att det ska bli för "barnsligt" utan något mordernt och fräscht.
Det va en speciell vi fasnade för men är rädd att den kan bli lite för mörk då det är svarta ränder i den.

Här är några jag kikat på på nätet nu.
Denna va det vi fasnade för.
Ränderna ska vara på andra hållet  
        
Denhär tyckte jag va cool
Men frågan är om det är
en tapet eller massa småbitar
        

Kommentarer
Postat av: Sara

Tror att det är en hel tapet. Svårt att tänka mig att det skulle vara småbitar.

Ang ränder ska jag ha det i killarnas sovrum. Men jag ska måla det själv. Då får man det personligt och precis som man vill ha det :-)

2012-03-12 @ 20:24:23
URL: http://glamina.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej Jenny. Vi hart den randiga rosa här hemma i Toves rum, jätte fin. Vi har oxå ränderna liggande. kram på dig.

2012-03-15 @ 14:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0