Onsdag

Godmorgon!
Solen skiner idag också, men det skulle visst bli sämre nu i dagarna.
Gårdagen va ju helt underbar. Riktigt varmt och skönt.
Fick veta världens tråkigaste grej igår med! När jag kom för att hämta maja så fick jag en lapp i handen.
Pga för liten efterfrågan så kommer Britt och Agneta få andra arbetsuppgifter i stadsdel öster! Dom ska ta bort dagmammorna!!!!
Redan 1 augusti. Jag blir såå jävla arg och ledsen!
Maja som triv så bra. Så nu ska jag behöva sätta in henne på dagis! Kul. Hmmm nej jag vill inte.
inget illa menat mot det med det har funkat så bra och dagis känns inte helt 100 nu.
A skit samma inget jag kan göra nåt åt.
Vi hämtade iaf M och gick till jobbet och hälsade på en liten snabbis.
Alla ville ju klämma och känna på lillasyster. Sen gick vi och handlade och gick till huset.
Rivningen fortsätter snabbt, panelen i hallen är nete och tapeten i vårat sovrum även lister och dörrar är borta.
Idag fortsätter det. ska se om ja kan få tag på lite fönster färg och börja måla lite.
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0