Bvc och underbart väder

Hejsan på er.
Jag måste bli bättre på att skriva här känner jag. iaf för min egna skull, Om vad som händer med mina små så jag kan gå tillbaka och läsa sen när man glömt.
Igår va det onsdag och det betydde bvc för mig och Elsan, hon är nu en riktig liten knubbis på 4620g och 54,4 cm lång.
Hon växer som bara den och vi fick första medvetna leendet igår.
Idag är hon redan en månad. Vart tar tiden vägen igentligen?
Efter bvc tig vi bussen för att hämta Majsan. Gick och köpte en glass och lite fika påvägen hem. Så det blev balkongmys med fika när vi kom hem.
Vi va på bankmöte också för att förbereda lite inför måndag när vi tar över huset.
Ååhh det ska bli såå kul! Så rivningen startar redan på måndag eftermiddag.
Ska ta lite före kort så ni får se hur det ser ut och hur bra det blir när det är klart.
Idag ska vi städa för lägenheten ska visas, men vi ska väl komma ut en sväng också.
Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0