Arg, ledsen och allmänt trött!

Båda barnen sover så här sitter jag i våran skit soffa i våran skit lägenhet och är allmänt negativ!
Vi har ett hus som är kaos så där får jag inte vara med barnen. Å självklart är det jag som ska tahand om barnen medans F river. För jag kan ju inte riva!?  Nä tjererna tar hand om barnen, städar och tvättar medans killarna får göra allt det roliga. Det är ju mitt hus med. Jag vill ockås hjälpa till!
Nä jag får sitta hemma istället å vara grinig och störa mig på att jag inte får va där uppe.
Men jag får väl vara nöjd med att jag har ett hus iaf som jag inte får vara i. Men jag har ju iaf ett hus!...


Kommentarer
Postat av: karin

dom orden tog du rätt ur min mun vet precis hur du menar jag har hus o barn men vem tar hand om trädgård o hus saker jo min sambo lättast så tänker la dom ;) haha vi kvinnor kan la sånt som dom vi gör mest bara fel men barn o hem kan vi ta hand om för det kan ju itne dom lika bra ;)kämpa på ser ut så hos dom flesta med hus men är man missnöjd så får man kalga av sig har sagt till min samo om dom känslorna flera gånger att jag vill oxå hjälpa till med stora arbeten men det blir inte många gånger någon förändrning det blir jag som nattar trötta o sura barn ;)

2012-03-31 @ 09:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0