Ensam vaken

Mina hjärtan sover så gott. När ska dom vakna tro? M va ju uppe ganska sent igår pga vilan på eftermiddagen.
E har sovit kanon inatt, nåt nappinstopp och mat kl 06. E är redan 4,5 månader. Hon är så himla duktig, hon har börjat käka lite smått och det är ju såå gott med mat fram tills ca 5 dagar sen då började hon spotta ut allt. Men igår gick det bra igen. Tror att det är för att hon inte varit helt hundra.
Hon har börjat sitta själv kortare stunder och hoppar förfullt i sin hoppgunga.
Elsa är alltid glad, precis som sin syster också va när hin va så liten. Men vilken skillnad det är på dom ändå.
Vi tyckte att M va tidig i utvecklingen men E är mkt snabbare. Elsa står helt och har gjort i ca 1,5-2 månader nu, hon sitter redan själv och vände sig från rygg till mage när hon va 10 veckor. Nu när hon ligger på mage i sängen aå ålar hon sig nästan fram så nu får hon ligga endel på golvet. Så snart går det nog framåt där med. Mina barn är dom bästa barnen. Så tycker ju alla föräldrar. klart att dina barn är dom bästa.
Min Maja är underbara fast hon är en trotsig unge mesta delen av dagen.
Men jag älskar ju henne mest av allt i hela världen för det.
Nu får mina älsklingar vakna snart så vi kan busa lite.
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0