Vaken?

Godmorgon! Det va hemskt va trött jag är idag då? Hade lätt kunat sova 2 timmar till. Sotter i soffan och väntar på att kl ska bli ca 20 över så jag kan börja bege mig mot bussen, hämta lilladamen står överst på listan sen blir det en promenad hem. Ska ta mig upp på vinden och hämta bebiskläderna som vi får rensa och se ut vad vi ska ha för något så det får bli tvättat. Ja för det börjar ju dra ihop sig, ska kanske passa på att ta ner en väska också som jag ska packa förlossnings grejorna i. Skönt att ha påbörjat den kanske. Annars så mår vi jättebra:) på fredag ska vi till badhuset med Maria och Zara. M har aldrig varit där så.det ska bli spännande. Nu får jag börja fixa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0