Va helt säker på

A jag va helt säker på att det va torsdag idag, eller a onsdag igår men det visade ju sig att det inte va.
Så jag går alltså inte alls in i vecka 35 idag utan imorgon.

att vara gravid är underbart på många sätt men just nu så känns allt jobbigt och tråkigt. Jag är trött och grinig nästan jämt, Magen är tung och mest i vägen. Sover riktigt dåligt på nätterna då jag vaknar varje gång jag ska vända mig eller så måste man upp för toabesök.
Hon sparkar inte så mkt längre utan trucker och bökar. Det bästa hon vet är att rumpa upp sig nedanför vänstra lungan/revben, vilket gör att det är varken skönt att sitta,ligga eller stå. Hon sover nästan aldrig. Jag kan inte ligga på rygg för då mår jag illa och det trycker och känns konstigt.
Nä fy vad jag klagar. Jag älskar ju att vara gravid igentligen. Men är inne i nån depperiod som inte alls är kul.
Sen problemet med Majas trots gör ju inte saken mkt bättre.
Vissa dagar är hon helt underbar och stor tjej medans vissa dagar beter hon sig som en 1 åring som inte kan någonting.
Tur att Pippifilmer finns! Det kan hon sitta och kolla på en hel film ca 1½ timma utan att röra sig.

Så nu har jag väl ändå klagat så det räcker.
I eftermiddag ska jag och Josefine till Johanna. Utan Majsan så det blir lite egentid vilket jag knappt kan stava till. Men det ska bli skönt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0