Sockersug!

Hejsan på er!

Ja nu va det ett tag sedan vi hördes av.
Vi lever och mår bra. Det har säkert hänt massor i vårat liv sen jag skrev sist men minner orkar inte jobba så bra på det just nu så jag tar bara det jag kommer på.
jag kan säga att jag har 2 helt underbara nyheter fast jag kan inte dela med mig av dom än men jag är såååå glad!
Maja är inne i nån jädra jobbig trots nu som jag hatar! Jag är irriterad nästan jämt för hon ska bara testa nu precis helatiden! Slås och jäklig är hon! Men hon är ju ändå så underbar min lilla älskling.
Hur är era små? Någon jobbig trots eller liknande?
Maja slås väldigt mkt speciellt andra barn vilket jag tycker är väldigt jobbigt/pinsamt! Någon som har något bra botemedel mot detta?
Nyår orkade vi inte fira något särskillt så vi va bara hemma, lagade lite mat och kollade tv. Frida och Mika va här och käkade innan dom drog på fest sen vid 22tiden kom Sophia och Niclas. Sophia hade jobbat och skulle jobba dagen efter så det va lugnt för deras del också.
maja vaknade av raketerna och va lite smårädd, Vi gick ut på balkongen vif 12slaget men gick in lika fort då M inte gillade det. Men det gick jättebra att stå i fönstret och kolla.
fredriks jobbarkompis Martin och hans fru Annamaria fick barn i söndags! Oj va vi har väntat på denna unge:)
Men nu är hon äntligen här lilla Milla. Hoppas på att kunna hälsa på dom snart.

Graviditeten lunkar på och det blir tyngre och trängre. En dam som nästan aldrig sover och vet hur man retar upp sin mamma.
Vi hade hoppats på att detta skulle bli motsatsen till M men som det verkar nu så blir det en likadan.
men det är bara vänta och se.
Går in i vecka 35 imorgon så nu är det inte långt kvar, 43 dagar om det ska vara exakt. Detta är då till BF sen kan ju allt hända.. Jag kommer säkert gå över, min vanliga tur.
BF enligt rul är 15 feb, BF enligt mensens första dag 9 feb så det är lite spännande.
Allt är nästan klart till lillans ankomst nu. Vaggan står redo i vårat rum, syskonvagnen i källaren, bilstol köptes häromdagen, kläder har vi ju i mängder men lite nytt har ändå köpts. Nu är det bara en singelvagn som saknas med det är ingen brådska.

Nu har jag skrivit av mig lite och är nu dödstrött så det blir lite tvtittande sen sängen.
Är så fruktansvärt sugen på segt godis!!!!!! 

Maja i magen V 34

Lillasyster V 34

Kikar raketerna

Kommentarer
Postat av: Marléne

Lukas är också inne i en äckligt segdragen trots period, han vill puttas och slåss. Hävda sig hela tiden! Testar mitt tålamod hela tiden också, skriker och gapar i butiker och sånt. Jag är en elak mamma som ignorerar honom just då, han får skrika tills han är trött. Skit jobbigt för man skäms ju, men uppmärksammar man det så matar man ju på det också.. Men det e fanimig inte lätt...:( kommer du på nått som funkar så dela gärna med dig ;)

2012-01-04 @ 10:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0