Snö och kalla fötter

Tjolahopp!

Nu har vi precis kommit hem från ett besök på jobbet. Det va skönt att komma ut lite å inte sitta här hemma.
Hämtade maja hon britt med pulkan idag och hon va helt överlycklig. Vi tog tom en promenad till jobbet, Ja jag trotsade mig själv till de nu när snön faktiskt har kommit och M tyckte det va så kul att åka pulka. Allt känndes faktiskt bra i magen men vi tog det väldigt lugnt. Va helt slut när vi kom fram men det kändes bra att ha gått den lilla biten utan värk iaf.
Jag märkte att jag behöver köpa nya skor för det räckte att jag kom ut så började jag frysa om fötterna.

jag klagar tydligen väldigt mkt så nu har det blivit en liten grej att jag måste klaga minst 1 gång om dagen.
Mitt klag idag på FB va att dom kl 04 inatt kom med världens största traktor och plogade parkeringarna, Maja kom inspringandes helt livrädd och hade svårt att somna om då dom höll på i över 20 min. Som förälder och väldigt trött så blir man jävligt irriterad men det kunde visst inte vissa fatta på FB så det blev endel påhopp så uppdateringen togs bort.
Å visst jag fattar la att dom måste ploga och att man klagar oavsett men 5 cm snö på parkering tycke inte jag kändes som prio 1 så det fortfarande är vägar och gångbanor som är oplogade.

Nu sitter vi i soffan och har precis ätit mellanmål och väntar på att F ska sluta så vi kan åka och hälsa på en liten bebisplutta som bara är 1 vecka gammal.

Ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja hade me vart skit irriterad om dom kom å ploga parkeringen kl. 4 på morgonen.. De kan dom göra senare. Vägarna ska ju gå först. Ja hade me klagar å FB :D Speciellt om dom hade väckt Leo.

2012-01-10 @ 19:04:58
Postat av: frida

Haha isf e ja oxå en surfitta ;) Här plogar dom oxå parkeringen på andra sidan gatan om de så ska va 1 cm snö verkar de som!! Sjukt irriterade.. å så kan de åka omkring typ 3 st å de ser ut som dom mer leker me varandra.. puckon!!!



2012-01-10 @ 20:51:23
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0