Du är min mamma

Hejsan på er. Vilken undrbar dag, solen skiner och det är lite små kyligt. En riktigt fin dag. Just nu sitter jag och M i bilen och väntar på fredrik som är inne och handlar. Vi har varit ute hos mamma en sväng och fikat. Skönt att det bara är fredag idag så det är ju massa helg kvar. Idag ska vi bara vara hemma och mysa hela familjen men imorgon bestämde jag och F att vi går ut och käkar. Jag har varit så sugen på det länge nu och det passar ju ganska bra för vi firade ju inte våran årsdag som va på nyårsafton. 4 år tillsammans och 3 år förlovade. Maja får nog sova borta om vi hittar nån barnvakt. Igår va jag och majsan själva hemma för F va på after work. Hon va så snäll precis hela dagen så vi myste till med lite godis på kvällen. Hon är helt underbar när hon är på det humöret. Hon bara myser helatiden. Hon kan komma och ge mig en kram och säga: du är min mamma. Så nu är vi hemma så hinner inte skriva mer. Ha en mysig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0