Trög väntan!

Ja det händer inte så mkt hos oss just nu. Sitter mest och väntar på värkar, bakar lite bullar och städar.
Är trött som vanligt så orkar inte göra så jättemkt.
va på stan i måndags och va helt slut när jag kom hem.
Veckan som kommer har jag ingenting planerat, M här hos dagmamma mån,tis ons så då får jag sova ut.
Det går tydligen mkt magsjuka nu så jag har funderat på om jag igentligen skulle ha henne hemma men äh Hon får gå. Tråkigt för henne att sitta hemma med mig å bara glo. Ja jag är ju somsagt inte jätterolig nu.

En rolig sak sker i vårat liv just nu iaf men det får jag berätta om mer nästa vecka när vi vet lite mer.
Jag tycker iaf att det är påtiden för oss att ha lite tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0