Sömnlös natt?

Hej på er. många av er ligger säkert och sover gott nu! Väldigt avis på er faktiskt. Jag ligger här med huvudet vid fotändan och fötterna under majas näsa, nä men nästan. Ligger iaf klarvaken med världens halsbränna som vägrar ge sig efter 2 samarin. Att dricka en halvliter vatten innan du ska lägga dig är inte att rekommendera, inte om du är gravid iaf. Jag gick och la mig vid 22 tiden och har varit på toa 4 ggr redan och mer lär det la bli. Maja ligger inne hos oss inatt också. Hon drog till med nån konstig hosta för en stund sen så jag trodde hon skulle börja spy, men inte då det va tydligen bara vanlig hosta. Jag är ju väldigt nojig för magsjuka så jag hatar denna tiden på året. Jag hoppas vi ska klara oss. Nu: upp på toa sen försöka sova. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0