Inga tecken

Hej på er.
Ja jag har varit usel på att uppdatera. Men jag gör ett litet försök nu så får vi se.

Är idag i vecka 39+4 så det är bara 2 dagar kvar till bf. Jag vet att jag kommer gå över men jag börjar bli jätte nervös! Jag vet ju hur det går till denna gången men det är mest smärtan jag är rädd för. Idag ska jag packa det sista i bb väskan också så att den är klar.
Trött är jag precis helatiden, spelar ingen roll hur mkt eller hur lite jag sover, Känner mig allmänt sliten.
Va hos bm idag och jag hoppas det va sista besöket. Allt såg bra ut och huvudet va fortfarande neråt som tur va för hon blev lite osäker så en annan fick komma in och känna.

Min lilla Maja då. Hon mår bra som vanligt och testar sin mamma och pappa till max nu. Gap och skrik, smäller i dörrar och spottar. Hon har också börjat svära. Om hon tex tappar nåt så säger hon å jäblar. Det är mkt svordommar på reklamena nu och hon tittar på emil ibland och där svär dom också så a jag hoppas det går över snart. Hon låter ju väldigt söt när hon säger det med nej det är inte okej.
Igår va hon på riktigt mys humör så det va mkt (du är min mamma) med massa kram och mys.

Så har vi ju köpt hus med så planerna snurrar runt i huvudet precis helatiden. Har knappt fattat det än men det ska bli så sjukt kul. Vi får nycklarna 2 april och då börjar rivning och renovering. Vi ska inte göra så store grejer utan det blir golv och tapeter, lite nya dörrar och riva en en vägg och ta bort en öppen spis. Kök och badrum får vänta för det har vi inte pengar till just nu och det går att leva med.
Så ja just nu säknar vi på vad allt kostar planer för inredning osv.
Bilder kommer upp senare.



Kommentarer
Postat av: Sara - Tripp, Trapp & Trullsan

Ja nu är det nära! Spännande. Jag var med mycket mer nervös vid denna förlossningen än vad jag varit innan.



Kul med huset med!! Vi ska med så småning om =)

Hur många rum och kök är det?

2012-02-13 @ 19:23:24
URL: http://glamina.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Spännande att det snart är dags. Usch rädd för smärtan var jag också. Som tur är så går det ju över.

2012-02-14 @ 10:16:36
URL: http://hannafialottta.blogg.se/
Postat av: Farbror.

Om man är för lat för att gå ut, så kan man alltid grilla korv inomhus i öppna spisen. Behåll den ;) Haha.

2012-02-14 @ 16:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0