Alla hjärtans dag

Jaha idag är det alla hjärtans dag. Jag tänker inte göra något utöver det vanliga för det orkar jag inte och jag väntar mig inte heller att få något av min Fredrik.
Han brukar inte va så bra på sånthär så det är dumt att göra sig till.
Jag hoppas att få den bästa presenten och det är våran lilla bebis. Men hon ska väl gotta sig där inne några dagar till bara för att jävlas.

Lunchen är i magen och vi sitter och glor på barnkanalen i brist på annat. Lillasyster slår vålter och Maja är kanontrött efter en dag hos dagmamma. Men hon har vilar ca 30 min så nu får hon vara vaken annars blir det krig ikväll.

Sugen på prinsesstårta med massa vaniljkräm i! Åh va gott det hade varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0