+2

Ingen lillasyster vill kika ut, och nu är jag inte sådär görpigg kan jag inte påstå.
Jag och Maja har inte varit ute någonting nästan förutom igår när vi va uppe vid radhuset och kollade och mätte lite.
Jag får fruktansvärd foglossning bara jag reser mig upp ur soffan så jag är inte världens roligaste mamma just nu. Men nu är det helg och då har hon en pappa att leka med hela dagarna som tur är. Om nu inte lillasyster får för sig att komma.
Alla har börjat tjata om hon har kommit eller om jag har känningar och jag hatar det! Folk ser eller märker väl om det händer nåt? Skulle nog inte vara så aktiv på fejjan eller här. Hon kommer när hon kommer som sagt.


Kommentarer
Postat av: frida

Haha jag hatade den frågan " Har han kommit än?" Eeeh a va tror du? Ja sitter här på facebook utan å säga något bara ! Va uppe på förlossingen en timma å födde å kom tillbaka eller vadå?! hahaha! :)

Hoppas hon vill titta ut snart iaf :)

2012-02-17 @ 19:21:50
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0