15/2-2012 BFdagen

Hejsan på er. Idag är det bf men inte ett endaste tecken på att hon vill kika ut. Denna natten har varit den värsta under hela graviditeten! Låg och vred och vände mig från 22-02. Lillasyster vägrade att sova och jag va uppe på toa säkert 6 ggr, Maja låg och vred och vände sig och gnydde lite så henne gick jag och hämtade vid 23.30 tiden. Hon lugnade sig inte så började fundera på om sjukdom va på g. Ingenting jag känner för nu kan jag säga så nästa vecka får hon nog va hemma från britt. somnade iaf runt 2 tiden och vaknade vid halv 5 igen. låg och kikade på mina fina och tände lampan 06.05 så kac skulle få mysa med min lilla innan hon åkte. Nu ska jag ta på mig och dra mig mot buss för att hämta mitg hjärta. Blir mys hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0