Regntisdag

Ja idag va det ingen stålande sol inte utan regnigt och kallt.
maja har varit på dagis idag och jag tog faktiskt på henne mössa. Ska man behöva ha det i slutet på augusti?
Elsan har tjocka filten i vagnen och jag har börjat ha på mig jacka.
Denna sommaren har varit katastrof! Sämre sommar har jag inte varit med om.
Så nu hoppas jag på att det blir en fin höst utan massa regn och en vinter utan massa snö och kyla. Det kan va snö på jul och nyår och några veckor till för barnens skull. Men jag längtar verkligen till våren! Men det behöver inte gå jättefort dit för då är ju planen att jag ska börja jobba igen. OM det inte händer nåt annat så jag får börja jobba innan, vilket jag gärna gör då jag inte vill tillbaka till min tjänst på 41%....
Elsan har varit ganska gnällig idag, antar att det beror på det tråkiga vädret och förkyldningen som är på G.
Jag har haft en jäkla huvudvärk sen igår eftermiddag. Den vägrar att släppa så det blir säng tidigt ikväll.
 
Ska snart börja med maten så Den är klar till F kommer hem.
Idag blir det tacoburgare med sallad.
 
Ha en mysig kväll
 
.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0