Ny barnvagn?

För ca 2 månader sen köpte jag en P&T hammerhead. Är kanonnöjd med vagnen men M åker inte vagn så ofta så det det räcker gott och väl med ståbräda till henne. Vill hon nån gång åka vagn så kan hon ju sitta i elsas.
Det lugger ute en Emmaljunga scooter S på borås loppisen som jag verkligen vill ha, men den är endast framåtvänd och jag är lite osäker över det då E bara är 6 månader. Men jag har till kl 18 på mig att bestämma mig.
Kommer en i eftermiddag och köper våran P&T:)
Jädra jungel dethär med vagnar...
Jag får uppdatera ikväll el imorgon om vi köpte den el inte.
Tjohej

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag skulle aldrig sätta en sån liten bebis fram...

2012-08-31 @ 18:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0