Dop

Igår hade vi dop för våran fina Elsa Isabelle i Gustav Adolfs kyrka.
Hon hade klänningen som Maja hade när hon döptes och den satt som en smäck. Elsan va kanonduktig och va mest glad helatiden, förutom när prästen la henne ner för att få vatten på huvuden, då gav hon igfrån sig 2 pip. Maja va också kanonduktig! Hon stod stilla vid oss en stund sen tröttnade hon och sprang ner till alla andra, sen fick hon hälla upp vattnen i ja vad den nu heter "skålen". jag är jättestolt över henne.
Efteråt bjöd vi på smörgåstårta & tårta hemma hos oss. Det va lite trångt men det gick bra. Elsan fick jäättefina presenter, lägger upp bild senare idag.
Idag ska vi till stan en sväng och träffa Johanna och Nikkis. Kaaan bli en promenad ner, vi får se vad klockan blir.
Vågen visar -2,5 kg på 2 veckor. Lite nöjs men det kunde vatit med, 3 iaf men då skulle jag nog skippat allt gott igår.
nu ska jag mysa en stund med mina fina.
Kram å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0