Vecka 20

Redan halvvägs!? Ja tiden har bara sprungit iväg kan man säga. Hoppas att denna halvan går lika fort.
Jobbat idag och nu sitter jag hemma i soffan och gler medans fredrik är och handlar och Maja sover. Hon hade inte kunnat sova hos dagmamma idag pga för mkt barn så hon va så trött stackarn.

Om en stund kommer Pyret Linda hit, Fredrik skulle kolla på hennes dator som kraschat.

Min rygg värker gött idag mä...

Åter till barnvagnar som alla mina inlägg handlar om nu förtiden. Men fy det är ju görsvårt å det finns ju hur många somhelst att välja på. Men nu har jag snöat in på Urban jungle syskonvagn 2011. Den är riktigt snygg.


Kommentarer
Postat av: josefine

Behöver ni verkligen en syskonvagn? Maja går väl hos dagmamman 15 timmar.i veckan så då kan du ju passa på att promenera och sedan ha en ståbräda när du lämnar och hämtar. på helger och kvällar när.fredrik är ledig kan ju du tex köra bebisen och F köra maja i hennes nuvarande vagn? Det blir ju dyrt med syskonvagn så det kanske är onödigt? Valmöjligheterna blir ju mkt större med en vanlig vagn :-)

2011-09-23 @ 19:21:04
URL: http://kwamrak.blogg.se/
Postat av: frida

Aha okej skoj =) Aa men säg gärna till när du ska ha de så ska jag se ifall jag kan komma då :D



De blev en stor smurf :D



Oj redan vecka 20.. tyckte de va nyss du gick ut me att de va bebis på gång :P

Jobbig tanke å veta att Noel har blivit så många veckor äldre oxå haha ;) Vart tog den bebisen vägen lixom :p



2011-09-23 @ 20:48:29
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0