Torsdag innan helg...

Hej på er!

Idag är det torsdag och jag jobbar kväll så nu myser jag massa med min underbara. Just nu sitter hon i sitt rum och leker så jag passar på att slänga in ett kort inlägg.
Vi lekte lite modell här för ett tag sen. maja har tålamod som sin mamma så det gick la sådär. Att stå på att lakan och le lite är inte så uppskattat kan jag säga. men man får skoja till det med diverse saker så några bilder blev det allt. Längtar tills löven börjar falla och i alla olika fina färger. Då ska vi ta höstkort!
kameran har legat undanstoppad ett tag så det har inte blivit alls mkt bilder vilket är väldigt tråkigt. Men det blir så ibland.

Idag går vi in i vecka 19 redan. Tiden går så jädrans fort och nu efter ul känns allt helt underbart.
Jag fick en kommentar i inlägget om UL där josefin skrev att vi också ska bli föräldrar och inte bara maja storasyster och det har hon ju helt rätt i. Att bli mamma ännu en gång är helt fantastiskt. Tankar går runt heladagarna. tankar om barnvagnar, kläder, vi som 2 barnsföräldrar, Maja som storasyster, namn.
Sparkar, körkort mm. idag är det exakt 5 mån till bf men denna gången ska jag verkligen inte stirra mig blind på det datumet, för maja va 11 dagar sen så det kan hända när som sen när det närmar sig.

I helgen ska vi upp och rööja lite på vinden för det ser ut som en svinstia i vårat förråd, då ska jag passa på att sortera lite av Majas kläder. Lägga det i storleksordning så att det bara är att plocka ner en låda när det är dags.
Åååh tänk alla små bebiskläder! Å en liten bebis.
Jag är så rädd för att bebis kommer ta för mkt tid så att Maja "glöms" bort lite. Jag vill verkligen inte det så hon ska få vara delaktig i så mkt som hon bara kan och ha Maja mamma tid några ggr i veckan är väldigt viktigt.
Jag är iaf väldigt rädd för detta.

Hoppas ni får en toppendag!

Hittade denna fina bild i kameran. Mina bästa





Majas dagens är:

Tröja- Kappahl
Byxor- Kappahl
Kängor- Skopunkten

Oj herregud jag glömde skriva att jag är ledig i helgen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0