stress!

Sitter på jobbet och tänkte käka lite. lugnt och skönt ar det här iaf. Känner att jag börjar bli lite smått stressad över mina flyttimmar jag har kvar och det känns väl inte så kul. När sep är slut så ligger jag väl runt 100 timmar slm måste göras innan mitten på dec. Fick reda på att jag inte får ligga 40 tim + eller - nu heller och det gjorde väl inte saken bättre. men men det blir som det blir. Jag får väl bara vara snäll och betala tillbaka då. Denna veckan är helt tjock med jobb, endast ledig fredag. jobbar varenda helg i sep. Men ska faktiskt ta semester en en enkel söndag som jag har nästa vecka. Det kan ju va kul att träffa sin familj någongång. Så nu har jag gnällt av mig lite. Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0