Precis vad jag behövde

Jag och Maja sov mellan 11&14 så nu känner jag mig riktigt utvilad men vi får väl se hur llänge jag orkar vara uppe ikväll.
Brukar lägga med vi 20-20.30 nu för tiden, är helt slut. Men det har varit väldigt mkt jobb det sista.
igår när jag kom hem gick jag direkt in i sovrummet slängde av mig kläderna hopp i sängen och sa godnatt till Fredrik! Han bara skrattade. Somnade väl inte direkt utan vi låg  och småpratade sen när han la sig.

Nu har vi precis varit ute på våra görtråkiga lekplats. Kom på att vi inte ätit lunch idag så den är på G nu...
Men vi har ätit massa annat som massa frukt, plommon, päron och äpple och en rejäl sen frukost.
Snart kommer Josefine och hälsar på. Sen ikväll blir det massa fredagsmys.

hoppas att det blir lika fint väder imorgon för så ska vi grilla korv till lunch. Sen måste vi hitta lite tid så vi kan rensa förrådet med. Jaja det hinner vi väl.

Ha en jättemysig fredag!

Puss

Fin maja sleten mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0