Magsjukestugan!

Igår fyllde Majsan 2 år! Stoora stora tjejen. Kalas blev det med farfar, monika, frida, Mika, Andreas, Koffe och Sophia. Det va full fart hela dagen. Hon hade ingen ro att vila och sen när kalaset började blev det väldigt mkt lek och bus. Finfina presenter fick damen. Hon somnade i min famn när alla hade gått, fick i sig lite välling sen hopp i säng. Halv 1 vaknade jag av att hon spydde!!! FAN.
 Rusar in och där ligger hon helt täkt i spya. rusar in på toa in i duschen. Stackarn bara skakar och fattar ingenting. Hon får ligga mellan oss och spyr bara en gång till ca 30 min efter.
 Nu är hon precis som vanligt och dricker bra. Det är precis såhär hon va sist hon va magsjuk, spyr på natten och är pigg på dagen. ganska skönt ändå.
 Men vad jag hatar magsjuka! Jag ska nog fasen ta och ge bebis magsjuke vaccinet när den föds. För det är ingen höjdare.
 Så nu spritas de å tvättar händerna ganska så ofta. Tur vi hade tvättid igår och imorse så Fredrik kunde springa ner med en gång med spylakana.

 Puss&Kram från spystugan

Kommentarer
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Hoppas hon blir bra snart! Ingen höjdare =(



Alla buggor (iaf cam) har vickbart handtag. Det är tydligen en del av fjädringen. Jag hade svårt för det i början, men man vänjer sig snabbt med det.

Glöm inte heller ändra fjädringen på framhjulen.

Det är 5 kg per hack som gäller =)

2011-09-30 @ 18:49:39
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0