lillasyster eller lillebror

Idag har vi set maja lilla syskon som är i magen! Det va helt underbart att se att hjärtat slog. fick med oss 3 fina bilder hem som vi visat för M och förklarat va det är.
Ååh nu längtar jag så fruktansvärt mkt, Vill börja planera och köpa massa grejor. Åka till gbg och kolla vilket kön det blir. Även om hon kunde tipa på va det va det på UL så vill jag veta säkert till 100%
Allt känns så verkligt nu. Maja ska bli storasyster. Hur kommer hon reagera? Jag tror hon blir världens bästa storasyster.
Gick idag in i V 18 (17+0) enligt bf enligt först VUL men denna veckan blev kort för redan på ondag går jag in i vecka 19! skönt att bli flyttad åt rätt håll..

Nyhet: Maja kissade på toaletten igår för första gången! Då blev mamma glad :)



Kommentarer
Postat av: Josefine

och NI ska bli föräldrar igen. Känns som om alla blivande tvåbarnsföäldrar bara ger sina barn syskon och inte sig själva ett till barn.. =)



Spännande att dom sa vad dom trodde på UL? Det fick man ju inte göra i borås sa dom till oss.. Vad tippade dom på då?? ;-) Kollade ni könsul på maja också? Har ni bokat könsul ännu?



Skönt att allt såg bra ut iallafall =)

2011-09-12 @ 20:55:29
URL: http://kwamrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0