Fådet fån

Godmorgon på er!

Sitter och slappar i soffan och glor på bompa. Just nu mu bä dubbel kavack. Det är la kanske inte det bästa boma har att erbjuda.
Våra favoriter är diosaje tåg och fådet fån alltså dinosaurie tåget och fåret shaun. Vilka är era favvisar?

Jag har ett stort problem! Enligt mig iaf och jag behöver eran hjälp! Har fasnat i barnvagnsjungeln igen!
Va på proffsen igår och kikade och jag har verkligen babyjogger city select som min favorit.
det jag inte gillar är att Maja kommer att sitta framför och "under"bebis. Men den går att ha som singel vagn och det är klockrent. Alla andra vagnar är dubbelvagnar och det är väl smidigt justa att Maja sitter igämte men den blir stor och bökig! Nä jag har problem! Och så är det ju svindyrt med syskonvagnar... Har inte tänkt att köpa en helt ny denna gången men det är ju dyrt ändå! Eftersom att nya syskonvagnar kostar runt 10 000 nya så dom som jag har tittat på ligger runt 7000 begagnade på blocket. Trött blir jag på allt just nu! Den vagnen som passar mig bäst efter mina krav är bugaboon men den är ju fan svinadyyyyr!

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0