- Några 100

Hejsan. Nu är jag och M preics hemkommna från Knalleland. Va inte ute efter något direkt men det blev visst några 100 - på kontot ändå. för en gångs skull köpte jag något till mig själv. 3 plagg! kan ni fatta. När gjorde jag det sist?? Jag blev nästan lite snål och tänkte hänga tillbax en men äh va fan någongång måste man unna sig. 2 cardigans och en typ hoodtröja. M fick en hoodtröja, i långärmad t-shirt, ett par byxor och en par kängor. Pappa blir nog lagom glad när han set att det står yttligare ett par skor i hallen... Men men dom va så fina så jag kunde inte låta bli. Träffade Lina och lille Aron när vi skulle ta en matpaus så det blev lite tjöt sen en till runda i knalleland.

 Ikväll är pappa på kickoff så vi är själva hemma, Andreas,Petra och Emil kommer hit sen för en myskväll. Blir kinamat och nån film. Imorgon är det såklar jobb som vanligt och inte ledig förän nästa fredag. Jag vill verkligen att det ska bli december nu så jag kan få vara hemma och vila upp mig för det behöver jag verkligen. Längtar extrra mkt till måndag för då är det dags för ultraljud! Woohoo, spännande.

 Nu får jag ta och rycka upp mig lite och sätta igång och röja. Ha en jättemysig helg.

Kommer upp blider på dom köpta kläderna om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0