Underbara unge!





Kommentarer
Postat av: frida

Ja men precis, ja lipar åt allt.. ja kan sitta vid datorn å ha på tv i bakgrunden, å sen börja titta lite å vet inte alls va de handlar om, men händer de något sorgligt så lipar ja ändå haha :p



Hihi okej... ja jag e alldeles för nyfiken för att kunna hålla mej så vi va på emmas Ul i gbg å gjorde 3D bilder :P

Eftersom jag va nästa 100 på att de va en pojke så va jag ju tvungen å veta helt säkert ;) Å de ångrar jag inte för 3D bilder va bland de häftigaste ja gjort :P



Jaa eftersom jag själv är en nattmänniska så är de skönt att han inte ska upp allt för tidigt.. men dom dagarna kommer väl dom oxå ;)



2011-10-19 @ 22:23:26
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0