Mommolille

Hej underbara du.

Idag va det inte alls lika fint väder som det varit i helgen... Tråkigt, men vi får hitta på nåt annat kul efter vilan.
Helgen har bestått av ganska mkt fläng. I fredags va jag och M i stan och knalle från 8 på morgonen till 14. va helt slut efter de.
I lördags så jobbade F till 12 så jag och M städade och fixade lite. Jag blir aldrig helt nöjd med fönstrena men det får väl se ut som det gör. Nu saknas det en sänggavel, lackhylla i sovrummet och en vardagsrummsbord i vardagsrummet. Skulle vilja ha en ny matta också men det lär jag väl inte få... är så trött på det gröna vi har i vardagsrummet så nya tavlor hade ju inte heller varit fel.
I fredags kväll kom min mormor, moster och Anna hit. vi va och köökade lite hos Andreas och Petra på kvällen.
I lördags åkte vi till mamma för att fira min bror emil som fyllde år.
Det blev tacos och massa maja uppmärksamhet. Maja är ju för go, Min mormor heter lillamor men M kallade henne för mommolille. Sååå söt hon är!
Tråkigt att vi inte träffade mormor mer men så är det. Det va jättekul att hon kom hit iaf.
Igår va en riktig slappardag! Böeja dagen mid mitt dagliga tjat om ikea men min karl är fan omöjlig! Iblan vill man verkligen ha körkort med en gång så man kan åka utan honom!
Men istället kollade vi på björn bröder och käkade godis. Varför är alla disneyfilmer så förbannat sorgliga? Eller är det jag som är känslig?

Igår kände F bebis sparka! Det va en såndär riktig kräk spark/kullerbytta. Fasen va obehagligt det är. Men igår va h*n riktigt vaken och busig i magen. Massa mysigt.
Idag är vi lediga igen och slappar just nu på soffan. Känner för så mkt men orkar inte.

Ska iaf få Fredrik att åka med och köpa färg osv till mina project. Men vilket jobb....
Nu är det lite mellis sen vila för mig och damen.

Kommentarer
Postat av: frida

Haha vilket söt smeknamn sin mormor fått !:P



Du är inte ensam, ja grinar nog till dom flesta disney filmer haha.. å sen Noel kom så har ja nog bara blivit värre !;)



Mysigt me bebis sparkar, men som du säger, ibland är de riktigt obehagligt! vet ni va som gömmer sej där inne än ? :P

2011-10-18 @ 23:08:25
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0