Måndag efter söndag

Hejsan på er.

Ja det har varit väldigt dåligt med uppdatering. Ibland känner jag för det och ibland inte.
Sitter och kollar om det finns några lediga lägenheter vilket det inte gör så nu har jag mailat några bolag. 
Vill så gärna ha en 4a i colusseumhuset. 
Men det blir nog att vi bor kvar så vi kan spara till hus. Men man får sina anfall ibland och drömmer sig bort. Men vi sitter ju inte i skiten..

Funderar på om damen är lite trött så om vi ska gå och vila lite kanske. Det va ingen magsjuka förresten utan det va nog helt enkelt en dag med för mkt stök mm. 
Vi ska väl ta oss ut en stund i eftermiddag också. gå och hämta ett paket och handla lite tror jag. 

Ha en mysig höstdag. 
Puss&Kram

Bilder från helgen kommer upp senare.  

Kommentarer
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Jag vill med ha huuuus! Blir galen av lägenhet. Fast flyttar inte härifrån i första taget eftersom vi älskar den ändå. Kommer sällan hitta en lägenhet som är bättre känns det som.

Skönt att det inte var magsjuka!

Hoppas ni får en fin dag.

Kram

2011-10-03 @ 14:40:16
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0