Jag + barnvagnar = inte OKEJ!!!

Kan inte någon bara säga eller komma hit med en syskonvagn så jag slipper fundera mer!!!
Jag går å tänker på detta fan varje dag och jag blir inte ett dugg klokare!

Jag vill ha en vagn som är billig att köpa spelar ingenroll om den är ny eller begagnad. Den ska vara ganska så smal och smidig. Handtaget måste vara justerbart och bra varukorgar och det är ett + om det är bra förvaring.
Den ska ta hyffsat liten plats i bilen och inte väga för mkt. Ett + är också som sittdelarna är vändvara men inget måste. Tips tack för jag blir galen snart!

Kommentarer
Postat av: josefine

Jahaaa okej då men han var identisk ;-) men jag vet ju inte vad ni har för.bil. detta var iaf en silvrig.. allt bra här. Hos er då?

2011-10-27 @ 17:53:27
Postat av: Anonym

Var bara en vagn med vändbara sittdelar, kollade själv på den.. BOZZ. Men blev inte den, tyckte den såg så B ut på alla bilder.. Du låter som en phil and ted människa ;)

2011-10-27 @ 19:53:06
Postat av: Sara - Med 3 små busungar!

P & T gumman, P&T =)

Nej men det är ju som sagt en smaksak vad man gillar. Jag skulle inte klara av en breeed vagn igen, förutom då donkeyn, men den är ju apdyr!

Kan förstå hur ditt huvud snurrar. Jag vet precis!!

Kramar!

2011-11-09 @ 09:53:16
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0