Fredag 7/10

En positiv sak med denna fredagen är att det är ljust ute och det regnar inte. Ser faktiskt lite blå himel också.

Då va det fredag idag och ledigheten är slut. Jobb hela helgen men förhoppningsvis går den fort, jobbar ju helt ok tider ändå så jag ska väl inte klaga.
det går sakta men säkert framåt iaf och snart får jag gå hemma med en stor mage och bara mysa. Tar ner M på 15 timmar också så det blir massor med mys med henne också.
Igår gick vi in i vecka 22 och det märks att bebis växer för det sparkar mer och mer. Igår va det full action i magen och jag älskar det. Vårat lilla barn jag vill att det är februari nu så vi kan mysa.

Igår blev det ingen uppdate för vi va borta nästan hela dagen. träffade Maria och Zara i knalle och fikade sen gick vi till leos så småtjejerna fick leka av sig lite innan lunch och vil tajm. Maja hade kunnat somna såfort hon satte sig i vagnen men eftersom jag också va jättetrött så fick hon hålla sig vaken tills vi kom hem. Vi vilade ca 1 timme sen kom Fredrik hem och väkte oss.
Senare kom frida med M´s födelsedagspresent. Studsmatta! en av dom bästa presenten tror jag för den va väldigt rolig att hoppa på igår, idag har hon dosck inte hoppat så mkt.

Nu blir det lite fredagsmys innan lite vila och lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0