Ullareds shopping!

En ullaredstripp igår med bästa Maja och fia, och somvanligt hade vi en görtrevlig dag.
Det va ganska mycket folk så trångt va det med det gick åt en och enhalv tusenlapp ändå, och jag som inte skulle ha något som vanligt.
Majasan fick lite nya kläder som vanligt och även dom första kläderna till lillasyster köptes.
Dom är ju så små och söta domdär små kläderna. Jag hittade somvanligt inga kläder till mig själv men det är ju inte så kul nu heller när man bara växer och växer.
Det sista som åkte ner i vagnen va en filt med armar, lätt det bästa köpet för mig som är så frusen!

Idag är det tisdag och det väntas lite jobb ikväll. 6 dagar kvar nu att jobba sen ska jag vara ledig ända till 2013!
Nu längtar vi jättemkt efter lillasyster också. En liten mysbebis och mysa med.
Idag har hon varit ganska lugn i magen vilket såklart gör mig lite orolig men jag vet ju att hon mår bra.
Det har varit väldigt mkt sammandragningar nu sdom senaste dagarna vilket jag tycker är lite obehagligt då jag inte alls är van vid det för jag hade inte det med M.

Nu ska vi ta det lite lugnt i soffan innan det är dags för iordningfixning till dagmamma och jobb.

Första advent.


Till lillasyster

Den söta lilla rosa fick hon av Fia

Mysig filt till M och lillasyster


Och ni kanske vill se lillasyster? Här kommer 2 bilder.


Denna nedersta bild är såå söt! Man ser hennes näsa och mun framifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0