Ny vecka!

Ja nu går jag in i vecka 29, och tiden går precis lika fort som den har gjort tidigare.
Jag mår nästan samma som innan men jag känner nu på jobbet att det börjar bli tungt. Skönt med 6 arbetsdagar kvar. Det enda som jag stör mig lite på under denna graviditet är att jag har börjat på ont "kramp" i magen när jag går. Så jag drar mig lite för det men att gå från ocbbet och hämta M är ju ett måste så man får stå ut.
Imorgon ska vi till emmasultraljuds mottagning och komma om vi får en lillasyster eller lillebror. Vad tror ni? Gissa gärna på vilket kön du tror!

Efter Ul ska vi till ikea en sväng och kika, man får ju passa på när man ändå är i staden.

Hittade en gammal magbild när jag väntade Maja i vecka 29. Jag är större nu än då iaf det har vi konstaterat!

            Med Maja  V29                                    Med lilla? V29

Kommentarer
Postat av: Angela

Jag gissar på en lillasyster!

2011-11-24 @ 19:06:04
URL: http://trivsammastunder.blogspot.com
Postat av: härrman

Blir nog en biffig tjej ;)

2011-11-24 @ 19:22:35
Postat av: Bark

Pojke! ;)

2011-11-24 @ 20:44:52
Postat av: Jane

Hm, då går jag emot de andra två och säger pojk "bara för att" ;-) Men jag har för mig att jag läst att det är vanligare att få två barn av samma kön än att få ett av varje :-)



Svar: Haha, ja det måste jag skriva upp då ;-D



Ja, det blir ju lättare att träffa många av mina bekanta egentligen. Jag förstår ju att folk inte orkar åka ut hit jämt, haha. Det hade inte jag heller orkat ;-D



Ja, men då skriver jag upp dig. Har en liten "förtur-lista" åt vänner och sådär, innan jag börjar fråga runt efter att det är spikat :-)

2011-11-24 @ 20:47:41
URL: http://www.janekallqvist.se
Postat av: Farbror.

Har inte haft några drömmar denna gången som första. Men tror det är en kille denna gången. Eller så tror jag det bara för man hoppas på det andra gången. En av varje ;)

2011-11-24 @ 21:42:57
Postat av: frida

Åh va mysigt å åka och kolla :)

Jag gissar på tjej, men nånting säger ändå pojke.. så en väldigt osäker gissning här haha :)

2011-11-25 @ 01:46:53
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Lina

finfina magen :D

2011-12-05 @ 17:12:14
URL: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0