November 9

Hej på er. Idag är det onsdag och idag ska vi få höra lillasyster/lillebror för första gången. Hur ska majsan reagera? Majen växer och imorgon är det vecka 27, tiden går så sjukt fort. Snart har vi våran lilla bebis här. M pratar med ochom bebis varje dag. igår kallade hon bebis för Elsa, ett namn vi har pratat om ganska mkt här hemma men det finns några till att välja på. Sen vill jag inte välja innan h*n kommit ut heller för det namnet man valt kanske inte alls passar. Ryggen är fortfarande väldigt ond men jag är ledig tills nästa fredag så jag får passa på att vila upp mig. påtal om ledighet så fick jag hel graviditetspenning!!! F.o.m 18/12 ska jag gå hemma och bara vänta :) Nä jag ska väl pyssla lite med alla project. Nu måste jag in i duschen innan vi ska till BM. Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0