November 3

Hej på er. ligger och stäcker ut ryggen i sängen. led inte av foglossning med maja och vet inte om detta är det heller men ont gör det. svanken på vänster sida så är det en speciell punkt som gör ont. Det gör det jobbigt att både stå och sitta,jobba ska vi inte tala om med alla vändningar och påklädningar. Men jag hoppas väl på havandeskapspenning från 16/12 så jag får stå ut. Idag är vi lediga och ska hitta på massa bus :) Vecka 26 idag också förresten! Bebis sparkar hela nätterna och även mkt på dagarna så den lilla kan inte få mkt sönm. idag har maja fått känna på en rejäl spark och hon tyckte det va görhäftigt. kisseblåsan är favvo att sparkar på tycker nog bebis. Har försökt att få med F till gbg för könul och det verkar funka om vi åker med koffe och Angela :) så det blir mysigt. nu ska jag duscha håret så vi blir färdiga för bus snart.

Kommentarer
Postat av: Jane

Låter mer som ischiasnerven. Det hade jag jättemycket problem med förra gången, skitont gör det... Vissa stunder kunde jag knappt ens röra mig! Har känt av den ett par gånger denna graviditeten också, men inte så farligt än.

2011-11-03 @ 10:01:05
URL: http://www.janekallqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0