Ledig måndag

Äntligen är vi lediga igen! Men bara en dag tyvärr så vi får passa på att mysa massor.
3 jobbdagar denna veckan så jag ska väl stå ut men min hjärna har redan tagit ledigt så det är ganska trögt att gå till jobbet kan jag säga, men det är väldigt skönt att helgen är över.

Idag har vi inget direkt planerat, funderar på om vi bara ska vara hemma och mysa för vädret är ju inte jätteroligt.
Skulle vilja åka ner till stan och köpa lite grejer till julpysslet, någon som vet vart man köper silkespapper?
Men pysslet får vänta tills lönen kommer på fredag. Å påtal om fredag!!!! Jag är jättepirrig. För er som inte vet så ska vi till gbg och göra ett köns ul. Tänk att det bara är 12 veckor kvar till lilla plutt*n är beräknad. Denna graviditeten har såt såå jädrans fort.
Fullt ös är det på h*n också oftast på nätterna tyvärr så det stör min sömn men snart får jag sovmorgon igen, ett tag iaf.
Nu blir det lite mys sen ska jag försöka planera färger osv för ett lapptäcke som jag ska försöka mig på att sy.

Torsdagens magbild Vecka 28 (27+0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0