Första advent

Igår åkta ljustakarna upp, eller ljusstakar har vi inga utan det blev stjänor och ljuspyramider, gardinerna byttes men jag måste köpa nya till vardagsrummet och köket. Sovrummer blev mysigast och det blev ett helt annat rum när jag bytte från hissgardin till långa öljettgardninger! Mkt positivt kan jag säga.  
Det är så mysigt med jul och mörkter, man får tända massa ljus och bara mysa!

Idag fick vi sovmorgon till 8. Jag gick upp och slog in M´s klappar till kalendern och sen dukade vi fram mysfrukost. 
Vi tände ljuset ihop ja å M och så fick hon öppna sitt första paket. 
Hon får sammanlagt 4 paket så ett varje söndag. 
Idag ska vi greja lite här hemma, F har städat i köket å nu snart så ska vi sätta upp en hylla i sovrummet.
Lillasyster busar i magen som vanligt.

Kommentarer
Postat av: frida

Va smart att ha advents paket ist för en sån där kalender me 24 stycket.. då kan man ju ha lite roligare grejer ist för massa små skit när man bara behöver köpa 4 st :)

De ska jag göra nästa år oxå tror jag när Noel fattar lite mer :P



2011-11-27 @ 22:24:13
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0