BM besök

Hela familjen va med hos barnmorskan idag. Ja vi skulle ju lyssna på lill*ns hjärta. Allt lät jättebra och det slog 140/min sf mått 26 och jag har gått upp allt som allt 4 kg. Jag är väldigt nöjd med viktuppgången för trodde det skulle bli mer denna gången för jag äter ganska onyttigt. eller det blir en godisbit varjedag iaf. Är helt galen i mars och snickers nu så om jag kanske skulle ta och baka lite snickerskakor så slipper det bli så dyrt.
 
Nu har vi bestämt oss för vagn också, en jobbarkompis säljer sin babytravel så vi tar den. Fram till sommaren iaf och vi kommer också ha en singelvagn och det blir brio sing som M hade när hon va liten. 
Va inne på barnvagnscentralen idag och kikade lite och jag hittade ett brio babyskydd för 499:- ganska billigt då dom är dyra på blocket. Så det är värt att fundera på. Det babyskyddet går att sätta direkt på sing vagnen utan adapter vilket är kanonbra!
 Nu ska jag och M snart börja med middagen idag blir det ärtsoppa. Blev sååå sugen på det när jag rotade igenom frysen.
Puss



Vi har bokat tid till könsul i göteborg också så snart vet vi!!!


Kommentarer
Postat av: Sara - Med 3 små busungar!

Åh vad spännande med UL! Vilken klinik tog ni?



Vi har brios babyskydd till Junie och vi är verkligen kanon nöjda med det!

Kram kram!

2011-11-11 @ 15:06:42
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0