Blåser löken

Hejsan i stugan.

Måndag och vi är lediga, känner att jag kommer nog njuta riktigt mkt av gravidpenningen om ca 1 månad.
Vi är lediga anda till på fredag sen är det dags för 3 dagars jobb. Kommer bli en trög start efter 10 dagar ledigt.

Idag skulle vi igentligen städat och fixat men vi har verkligen inte gjort någonting, bara latat oss hela dagen.
Maja kom inspringandes i förmiddags och sa (blåser löken ute mamma) Löken = löven, Löven menar du? Aaa. Men av nån kontig anledning blir det alltid löken. Hon stod ett bra tag och tittade ut genom fönstret.
sen har hon städat hela sitt rum själv idag! Väldigt lätt nu när det bara ar att lägga i allt i lådorna.
För en liten stund sen så kom hon gråtandes och kramade mig om benen och ja: Ja må dåli mamma. Kände att hon va varm så tog tempen, 39 i temp hade hon. Efter en alvedon och lite ompyssling ligger hon nu i soffan och kollar på Igglepiggle.
Hon har också bestämt att det är lillebror i magen. det va vad hon sa imorse iaf, Så sa ja de att men tänk om det är en lillasyster då? Nääää det gick inte för sig. Men nästa fredag vet vi..

Nu ska jag mysa ner mig jämte fisan och mysa tills pappa F kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0