Torsdag morgon

Hej på er!

Vilken underbar natt! Jag har sovit hela natten utan att vakna men ändå är jag jättetrött. Maja vaknade 05.40 fast somnade om en liten stund i våran säng, men när Fredrik gick upp så var det full rulle.
Maja springer som vanligt runt överallt och river fram allt!  Men det gör såklart inget för vi ska nog ändå storstäda idag.

Ringde telenor idag å kollade va det skulle kosta att säga upp mitt abennemang. Svindyrt 4000:- Så jag får väl vänta  tills juli så kan jag säga upp de. Lite fult att om jag vill säga upp abennemanget så räknar dom till sep men man kan säga upp det 3 mån tidigare så varför kan dom inte då räka tills 5 juli? Å jag som va så sugen på en nu mobil!

35 dagar kvar till Kreta nu med! Ska bli riktigt kul att åka! Hoppas bara det går bra med M på planet.
Hon är ju så social och ska heja på alla så hon kommer väl springa runt som en galning i planet.
Skönt med sol och värme.
Men vad ska man göra på den "riktiga" semestern? Vad ska ni hitta på?







Mina hjärtan

Kommentarer
Postat av: Johanna V

Du är så redig Jenny som kör med din pulverdiet.. Du motiverar mig, vi får ta en jädra promenad med barnvagnarna snart, jag behöver röra på mig.... puss love you. ps. fina kort på min majskorv <3

2011-05-05 @ 13:28:16
URL: http://bloggitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0