Taggad som satan!

40 minuter zumba avklarat! Riktigt kul men känner min fortfarande lite stel, men jag ska nog mjukna upp så småningom. Om jag hinner åka och köpa mig ett par walkingskor så blir det 5km på kransmossen med mamma ikväll med. Känner mig faktiskt riktigt taggad nu. Det är så kul också när folk puschar en och märker att man har tappat lite vikt. Ska försöka få bort dendär dallriga magen efter M också så kommer jag bli jätte nöjd. Om det fortsätter såhär kommer jag absolut känna mig någolunda bekväm i bikini i sommar. Annars så ska man väl skita i vad alla andra tycker men att känna sig bekväm i bikini är stort! Så vi får se hur det blir. Ligger jag bara i med träning ska det nog inte vara några problem.

M sover nu och jag har somsagt precis stuttsat runt på vardagsrummsgolvet. Det måste ju se gör löjligt ut! Därför drar jag för gardinerna så ingen kan se in.
Nu får jag nog ta och ta pram lite mat till pluttan så hon blir stor och stark sen får vi väl gå ut och gräva en stund.

Ha det braaa Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0