Maaat!

Nu har jag äntligen börjat äta!
3 soppor och 100g protein tex fisk,kött,kyckling.
Vikten med enbart soppor gick från 80 till 73.3 och midjan från 109cm till 96 cm

Men i mars i år hängde jag på Fredrik med att äta nyttigare och mindre. Fredrik har gått ner över 16 kg på bara att äta mindre och nyttigare och jag har gått ner sammanlagt sen i mars 10 kg. Men nu är jag på G känner jag!
Måste får bort denhär förbannade gravidmagen! Träning träning träning är det som gäller. Jobbar helt sjukt mkt denna veckan så det får bli lugnt. Promenad till och från jobb får räcka. Men nästa vecka är jag lite mer ledig så då ska det bli morgon promenader och mer zumba!
Det känns helt jättebra faktiskt! Men sötsuget har inte försvunnit och det är jag lite rädd för! Jag är ju en riktig godisråtta. Men jag får lära mig helt enkelt.

Alla mina byxor är förstora men jag har kunnat plocka fram några gammla byxor som jag har sparat och 1 par är också redan förstora! Men men har massa uppe på vinden som inte ens är använda för jag la på mig så mkt ett år för längesen...
Men nu är det slut på att vara tjock. Jag vill kunna känna mig fin och fräch.

Sen måste jag också berätta hur kär jag är! Känns som att jag är nykär! Vet inte va detta kom ifrån men jag älskar verkligen Fredrik över allt annat!
Älskar min familj över allt annat!

Nu ska jag pussa på min lilla underbara.
Ha en bra helg! Jag ska jobba som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0