Livsfara

Hej allihopa.

Igår övningkörde jag för första gången! Herregud vad bra det gick dom första 20 minuterna. Tills man kommer till en liten liten bake så att bilen börjar rulla bakåt. PANIK!!! Kärringstopp! Bara att försöka igen. Kärringstopp! Så tränade jag på det tills vi åkte hem. Lärde mig hur man ska göra och det gick bara bättre och bättre.
Fredrik är en jätteduktig handledare och förklarar verkligen hur jag ska göra. Han är lugn och blir inte irriterad.
Fasen va kul det va! Blir nog att åka ut idag igen, öva öva öva! Fasen jag måste ju ha ett körkort. Varför har jag väntat  med detta så länge?

Idag är det sista dagen med ren kur, men eftersom jag bara hade gått ner 1,1 kg denna veckan så blev jag lite besviken och funderar på om jag ska köra tills fredag. Jag har inte riktigt bestämt mig än. Jag ska ju ändå äta 3 påsar och 100g protein så det räcker ju att jag bestämmer mig imorgon.
Vad tycker ni?
Måste komma igång med motionen mer nu. Ikväll ska vi ut och gå med pappa tror jag.

Idag slutar förhoppningsvis Fredrik kl 11, då ska vi ner till stan och shoppa nya kläder till honom. Han har gått ner 16 kg så han har inte så mkt kläder kan man säga. endast 1 par jeans som också håller på att bli förstora.
Så ett par nya byxor måste han ha.

Maja har blivit lite förkyld men hon har ingen feber eller mår dåligt så det är skönt. Bra att hon blir sjuk nu så hon inte är det när vi ska till kreta. Woohoo bara 17 dagar kvar nu. Ska bli gör spännande.

Nu blir det mys med pluttan sen ska hon hoppa in i duschen

Jo förresten. När är det dags att börja potträna?

Puss&Kram







Vad tycker ni om nya headern? Något som jag ska ändra?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tycker hedden är görasketafin ;) Haha! Ett tips när ni ska flyga är att skölja Maja i näsan me koksalt (finns på apoteket i pipetter)Då sköljer ni rent gångarna å de gör oftast inte lika ont i öronen. Börja pott träna när du tycker att Maja är redo.. Prova någon dag om hon är intresserad.. Vi har en potta framme men pojken vill inte alls kissa på den.. (Han är nån mån yngre än Maja..)

2011-05-23 @ 09:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0